Vyhlídkové kolo se zastavilo i s lidmi v kabinkách
Celkem třicet čtyři návštěvníků Vánočních trhů si odneslo o jeden nečekaný a nevyžádaný zážitek…
foto: Archiv HV
16. 04. 2021 - 10:35
Olomoucká kampaň z loňského roku, cílící na turisty a sloganem "... to musíte" uspěla i v celorepublikové konkurenci. Podle odborné poroty Velké ceny cestovního ruchu je třetí nejlepší a získala tak bronz.
Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu.
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla v tiskové zprávě náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Olomouc v kampani vsadila na jednoduchý slogan "... to musíte" a následně jednoduchý vizuál s doplňujícími slovy jako vidět, zažít, ochutnat.
Podle Zaleské se už město připravuje na letošní kampaň. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Na olomouckých vypadovkách se tak brzy objeví nové vítací tabule a spustí se i nový turistický web.
Zdroj: Olomouc.eu
Celkem třicet čtyři návštěvníků Vánočních trhů si odneslo o jeden nečekaný a nevyžádaný zážitek…
Jen do konce prosince mohou lidé využít motivační výzvu města a přihlásit si trvalý pobyt v…
Sbírkové skleníky Výstaviště Flora Olomouc se od 17. října do 2. listopadu změnil v tropický ráj…
Logistický areál East Park Olomouc má nového silného hráče. Česká společnost SOLSOL se stane…
U motorestu Křepelka se už od čtvrtka dá najíždět na dálnici D35 ve směru na Litovel a Mohelnici.…
Vedení města Olomouce se rozhodlo podniknout druhý pokus o schválení tzv. Metodiky uzavírání…