Lanýžové degustační menu

Koronavirovou linku města využily tisíce lidí

Koronavirovou linku města využily tisíce lidí
Ilustrační záběry.

foto: Olomouc.eu

01. 02. 2021 - 06:53

Město Olomouc má od jara loňského roku, kdy vypukla pandemie koronaviru na území České republiky, hned několik informačních kanálů pro své občany. Lidé mohou využít například telefonní linku 800 606 800, v provozu je ale i speciální web covid19.olomouc.eu. Obyvatelé města se zde dozví informace kolem koronaviru v regionu. Olomouc se díky svému přístupu k pandemii dostala do knihy Ministerstva pro místní rozvoj, Covid-19: Sborník dobré praxe z regionů a měst.

„Naším cílem bylo hned na počátku zajistit rychlou informovanost a přinášet Olomoučanům strukturované a hlavně aktualizované informace. Zejména pro skupinu starších obyvatel jsme okamžitě zřídili bezplatnou informační linku. Je vidět, že se osvědčila a i po mnoha měsících fungování stále plní svůj účel,“ uvedl v tiskové zprávě města primátor Miroslav Žbánek.

Vytíženost linky dokazují čísla za letošních prvních 15 pracovních dnů. Na infolinku volali obyvatelé města už v 950 případech.

Podle města se lidé ptají na informace související s nemocí covid19, používají ji ale i k otázkám jak vyřídit občanku nebo řidičák. Vzhledem ke spuštění očkování se dotazy týkající také toho.

 

Další články